Transformeren om te overleven

marketing in het nieuwe tijdperk

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Herman Toch

Hardback | Mei 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De wereld is in volle transformatie. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk."Transformeren om te overleven zet aan tot fundamenteel anders denken en doen." (Mariken Kimmels, Marketing Directeur Heinz Continentaal Europa)

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
LannooCampus
ISBN
9789401401265
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
332

Beschrijving

De wereld is in volle transformatie. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk.

We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.
In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

"Transformeren om te overleven zet aan tot fundamenteel anders denken en doen." (Mariken Kimmels, Marketing Directeur Heinz Continentaal Europa)

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
LannooCampus
ISBN
9789401401265
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
332

Aanrader

Top 3 Marketingboeken