Prijs | € 43,99 |
Uitverkocht
Paperback | Maart 2010 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Philip Kotler, Philip Kotler
- Uitgever
- Academic Service
- ISBN
- 9789052617862
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Maart 2010
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 320
Beschrijving
Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen.
Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketing
Een meesterlijk werk door de meester van het marketingdenken…
De laatste inzichten over alle blijvende thema’s over het vinden,
krijgen en behouden van klanten.
George S. Day, auteur van Market Driven Strategy
Een schatkist aan praktische inzichten over moderne marketing - alsof je deelneemt aan een master class van ’s werelds leidende marketing professor.
Christopher Lovelock, auteur van Product Plus en Service Marketing
Een niet te overtreffen kans om kwaliteitstijd door te brengen met ‘s werelds leidende marketing denker.
Professor Leonard L. Berry, auteur van Discovering the Soul of Service
Verplichte literatuur, vanaf de verrassende schets van het leven in 2005 tot de laatste kijk op het aanpassen aan de Nieuwe tijd van Elektronische Marketing.
Stan Rapp, Voorzitter en CEO van McCann Relationship Marketing Worldwide
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Philip Kotler, Philip Kotler
- Uitgever
- Academic Service
- ISBN
- 9789052617862
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Maart 2010
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 320