Bedrijfscultuur: diagnose en beinvloeding

Prijs € 31,95

Uitverkocht

G. Sanders, B. Neuijen

Paperback | Februari 1992 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

"Meer en meer heeft het inzicht terrein gewonnen dat de cultuur van een bedrijf een niet te verwaarlozen factor is in het reilen en zeilen van de onderneming. De bedrijfscultuur kan bijzonder stimulerend, maar in andere situaties evenzeer remmend werken.In dit boek worden niet alleen de effecten van de bedrijfscultuur zichtbaar gemaakt, maar worden ook handvatten geboden om die bedrijfscultuur te diagnostiseren en wezenlijk te beïnvloeden ten faveure van de doelstellingen van de onderneming."

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
G. Sanders, B. Neuijen
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
ISBN
9789023226888
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 1992
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

"Meer en meer heeft het inzicht terrein gewonnen dat de cultuur van een bedrijf een niet te verwaarlozen factor is in het reilen en zeilen van de onderneming. De bedrijfscultuur kan bijzonder stimulerend, maar in andere situaties evenzeer remmend werken.

In dit boek worden niet alleen de effecten van de bedrijfscultuur zichtbaar gemaakt, maar worden ook handvatten geboden om die bedrijfscultuur te diagnostiseren en wezenlijk te beïnvloeden ten faveure van de doelstellingen van de onderneming."

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
G. Sanders, B. Neuijen
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
ISBN
9789023226888
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 1992
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken