Transformeren om te overleven (e-Book)

marketing in het nieuwe tijdperk

Prijs € 21,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Herman Toch

EPUB met digitaal watermerk | Juli 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401410441
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Juli 2013
Bestandsgrootte
3399281 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
226

Beschrijving

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401410441
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Juli 2013
Bestandsgrootte
3399281 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
226

Aanrader

Top 3 Marketingboeken