Zaken doen in de nieuwe economie

Zeven vensters op succes

Prijs € 40,90

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Marga Hoek

Hardback | Februari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord. Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, proberen wij ons in het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt vragen als: *Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers? *Hoe innoveer je? *Hoe smeed je businesscases? *Hoe vind je er financiering voor? *En vooral: hoe doe je dat morgen? Het boek geeft u bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen en geeft een business case voor duurzaam ondernemerschap: juist door te laten zien dat duurzaam ondernemerschap een business case op zichzelf is. De inhoud van dit boek is het resultaat van intensieve crowd sourcing, zo'n honderd interviews met ceo's van (inter)nationale ondernemingen en de input van cutting edge wetenschap. Dit alles omlijst met de visie waarmee Hoek - ondernemer pur sang - in de afgelopen jaren De Groene Zaak op de kaart heeft gezet.  

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marga Hoek
Uitgever
Management Impact
ISBN
9789013109429
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Februari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord.

Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, proberen wij ons in het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt vragen als:

*Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers?
*Hoe innoveer je?
*Hoe smeed je businesscases?
*Hoe vind je er financiering voor?
*En vooral: hoe doe je dat morgen?
Het boek geeft u bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen en geeft een business case voor duurzaam ondernemerschap: juist door te laten zien dat duurzaam ondernemerschap een business case op zichzelf is.

De inhoud van dit boek is het resultaat van intensieve crowd sourcing, zo'n honderd interviews met ceo's van (inter)nationale ondernemingen en de input van cutting edge wetenschap. Dit alles omlijst met de visie waarmee Hoek - ondernemer pur sang - in de afgelopen jaren De Groene Zaak op de kaart heeft gezet.
 

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marga Hoek
Uitgever
Management Impact
ISBN
9789013109429
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Februari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken