Jos Burgers over klantgerichtheid

drie bestsellers in een speciale editie

Prijs € 34,95

Tijdelijk niet beschikbaar

Jos Burgers

Hardback | Februari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Jos Burgers houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jos Burgers
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651518
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Februari 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
368

Beschrijving

Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.

In deze speciale editie zijn de drie prijswinnende boeken van Jos Burgers integraal gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!


*Drie bestsellers in één speciale editie (in totaal ruim 100.000 ex. van verkocht).
*De beste start voor het verbeteren van de klantgerichtheid van u en uw organisatie.
*Boordevol handige tips en verhelderende inzichten over hoe om te gaan met klanten.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jos Burgers
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651518
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Februari 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
368

Aanrader

Top 3 Marketingboeken