Invloed

de zes geheimen van het overtuigen

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Robert B. Cialdini

Paperback | Juli 2009 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 4 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Robert B. Cialdini
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052617152
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2009
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
306

Beschrijving

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?

Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Robert B. Cialdini
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052617152
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2009
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
306

Aanrader

Top 3 Marketingboeken