Zakendoen in de nieuwe economie (e-Book)

Prijs € 29,95
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Marga Hoek

EPUB | September 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

MANAGEMENTBOEK VAN HET JAAR 2014! Hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord. Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, proberen wij ons in het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt vragen als: Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers? Hoe innoveer je? Hoe smeed je businesscases? Hoe vind je er financiering voor? En vooral: hoe doe je dat morgen? Het boek geeft u bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen en geeft een business case voor duurzaam ondernemerschap: juist door te laten zien dat duurzaam ondernemerschap een business case op zichzelf is. De inhoud van dit boek is het resultaat van intensieve crowd sourcing, zo'n honderd interviews met ceo's van (inter)nationale ondernemingen en de input van cutting edge wetenschap. Dit alles omlijst met de visie waarmee Hoek - ondernemer pur sang - in de afgelopen jaren De Groene Zaak op de kaart heeft gezet.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marga Hoek
Uitgever
Management Impact
ISBN
9789013109436
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
September 2013
Bestandsgrootte
10313615 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
290

Beschrijving

MANAGEMENTBOEK VAN HET JAAR 2014! Hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord. Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, proberen wij ons in het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt vragen als: Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers? Hoe innoveer je? Hoe smeed je businesscases? Hoe vind je er financiering voor? En vooral: hoe doe je dat morgen? Het boek geeft u bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen en geeft een business case voor duurzaam ondernemerschap: juist door te laten zien dat duurzaam ondernemerschap een business case op zichzelf is. De inhoud van dit boek is het resultaat van intensieve crowd sourcing, zo'n honderd interviews met ceo's van (inter)nationale ondernemingen en de input van cutting edge wetenschap. Dit alles omlijst met de visie waarmee Hoek - ondernemer pur sang - in de afgelopen jaren De Groene Zaak op de kaart heeft gezet.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marga Hoek
Uitgever
Management Impact
ISBN
9789013109436
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
September 2013
Bestandsgrootte
10313615 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
290

Aanrader

Top 3 Marketingboeken