Het beste uit... Handboek Interne Communicatie

een selectie van artikelen

Prijs € 56,50

Uitverkocht

Paperback | Augustus 2000 | IX

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

OmschrijvingHet belang van goede interne communicatie wordt binnen organisaties steeds duidelijker. Maar in de praktijk leven er nog veel vragen over hoe interne communicatie moet worden opgezet, of hoe die kan worden verbeterd. Reden om 'het beste' uit het Handboek Interne Communicatie uit te brengen in boekvorm. Bij het samenstellen is vooral gekozen voor artikelen waarin ofwel theoretische bouwstenen voor het vakgebied zijn te vinden ofwel visies van deskundigen uit de praktijk op de aanpak van de belangrijkste taken op het gebied van interne communicatie. Alle bijdragen zijn geschreven door specialisten op het gebied van interne communicatie. De combinatie van theorie, organisatie- en managementvraagstukken en de communicatiediscipline zelf maakt het boek niet alleen waardevol voor communicatieprofessionals uit de praktijk, maar ook voor studenten en eenieder die zich beroepsmatig bezighoudt met communicatie in en om de organisatie.

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789014065557
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Augustus 2000
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
465

Beschrijving

Omschrijving

Het belang van goede interne communicatie wordt binnen organisaties steeds duidelijker. Maar in de praktijk leven er nog veel vragen over hoe interne communicatie moet worden opgezet, of hoe die kan worden verbeterd. Reden om 'het beste' uit het Handboek Interne Communicatie uit te brengen in boekvorm. Bij het samenstellen is vooral gekozen voor artikelen waarin ofwel theoretische bouwstenen voor het vakgebied zijn te vinden ofwel visies van deskundigen uit de praktijk op de aanpak van de belangrijkste taken op het gebied van interne communicatie. Alle bijdragen zijn geschreven door specialisten op het gebied van interne communicatie. De combinatie van theorie, organisatie- en managementvraagstukken en de communicatiediscipline zelf maakt het boek niet alleen waardevol voor communicatieprofessionals uit de praktijk, maar ook voor studenten en eenieder die zich beroepsmatig bezighoudt met communicatie in en om de organisatie.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789014065557
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Augustus 2000
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
465

Aanrader

Top 3 Marketingboeken