Wat is de vraag? (e-Book)

over effectiever en efficienter marktonderzoek

Prijs € 9,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Erik de Kort, Durk Bosma

EPUB | Juni 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

In 'Wat is de vraag?' presenteren Erik De Kort en Durk Bosma een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan zij onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. Ze laten zien hoe een gedegen probleemanalyse vooraf het verschil maakt tussen bruikbaar onderzoek en overbodig onderzoek. Iedereen die in zijn dagelijks werk met marktonderzoek te maken heeft, zal door dit boek geprikkeld worden. Nooit tevoren werd zo duidelijk uitgelegd hoe je tot de juiste onderzoeksvragen komt. Het boek biedt een verfrissende kijk op wat wel en niet onderzocht kan worden en welke methodes zich daar het beste voor lenen. Nieuwe ontwikkelingen in marketing intelligence, zoals online kwalitatief onderzoek en river sampling komen aan bod en krijgen een heldere plek binnen het arsenaal van de onderzoeker.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Erik de Kort, Durk Bosma
Uitgever
Eburon Business
ISBN
9789059726604
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Juni 2012
Bestandsgrootte
1930960 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

In 'Wat is de vraag?' presenteren Erik De Kort en Durk Bosma een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan zij onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. Ze laten zien hoe een gedegen probleemanalyse vooraf het verschil maakt tussen bruikbaar onderzoek en overbodig onderzoek. Iedereen die in zijn dagelijks werk met marktonderzoek te maken heeft, zal door dit boek geprikkeld worden. Nooit tevoren werd zo duidelijk uitgelegd hoe je tot de juiste onderzoeksvragen komt. Het boek biedt een verfrissende kijk op wat wel en niet onderzocht kan worden en welke methodes zich daar het beste voor lenen. Nieuwe ontwikkelingen in marketing intelligence, zoals online kwalitatief onderzoek en river sampling komen aan bod en krijgen een heldere plek binnen het arsenaal van de onderzoeker.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Erik de Kort, Durk Bosma
Uitgever
Eburon Business
ISBN
9789059726604
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Juni 2012
Bestandsgrootte
1930960 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken