Wat is de vraag? (e-Book)

over effectiever en efficiënter marktonderzoek

Prijs € 9,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Erik de Kort, Durk Bosma

EPUB met digitaal watermerk | Juni 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanalyse vooraf het verschil maakt tussen bruikbaar en overbodig marktonderzoek. We beschrijven de zoektocht naar het echte probleem bij marktonderzoek: de juiste onderzoeksvragen. Dit helpt opdrachtgevers beter te begrijpen welke informatie zij echt nodig hebben. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe je tot de juiste onderzoeksvragen komt. Vervolgens beschrijven we de keuze voor de juiste methoden en technieken om die onderzoeksvragen te beantwoorden. Het boek biedt een verfrissende kijk op wat wel en niet onderzocht kan worden en welke methodes zich daar het beste voor lenen. Misverstanden en mythes worden ontzenuwd. Zo ontstaat een reëel beeld van wat je met marktonderzoek kan en niet kan.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Erik de Kort, Durk Bosma
Uitgever
Delta Marktonderzoek
ISBN
9789082509915
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Juni 2016
Bestandsgrootte
6749371 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Beschrijving

'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanalyse vooraf het verschil maakt tussen bruikbaar en overbodig marktonderzoek. We beschrijven de zoektocht naar het echte probleem bij marktonderzoek: de juiste onderzoeksvragen. Dit helpt opdrachtgevers beter te begrijpen welke informatie zij echt nodig hebben. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe je tot de juiste onderzoeksvragen komt. Vervolgens beschrijven we de keuze voor de juiste methoden en technieken om die onderzoeksvragen te beantwoorden. Het boek biedt een verfrissende kijk op wat wel en niet onderzocht kan worden en welke methodes zich daar het beste voor lenen. Misverstanden en mythes worden ontzenuwd. Zo ontstaat een reëel beeld van wat je met marktonderzoek kan en niet kan.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Erik de Kort, Durk Bosma
Uitgever
Delta Marktonderzoek
ISBN
9789082509915
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Juni 2016
Bestandsgrootte
6749371 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Aanrader

Top 3 Marketingboeken