Starten in Duitsland

vermijd de grootste valkuilen bij de entree op de Duitse markt

Prijs € 14,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Jan W. Temmink, Jolanda Luimes

Paperback | Januari 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De motor van de Duitse economie blijft stabiel doordraaien. Het geheim? Vertrouwen, goede voorbereiding, transparantie en doorzettingsvermogen. Allemaal eigenschappen die de Nederlander heeft. Toch benutten wij de mogelijkheden die Duitsland ons biedt niet volledig.  Een markt van 81 miljoen consumenten ligt letterlijk om de hoek. En wie in Duitsland actief is, heeft de ultieme vuurdoop doorstaan om wereldwijd actief te zijn.  Duitsland-experts Jan W. Temmink en Jolanda Luimes leggen de valkuilen bij het starten van je bedrijf in Duitsland haarfijn bloot.  Denk aan de ideale entreestrategie, het omgaan met cultuurverschillen, de financieel-juridische aspecten en online marketing. Het boek gaat in op een aantal voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Starten in Duitsland laat zien welke kansen Nederlandse ondernemers niet moeten laten liggen. Vooral een planmatige voorbereiding is de sleutel tot succes.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jan W. Temmink, Jolanda Luimes
Uitgever
Het Boekenschap
ISBN
9789490085605
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2015
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
128

Beschrijving

De motor van de Duitse economie blijft stabiel doordraaien. Het geheim? Vertrouwen, goede voorbereiding, transparantie en doorzettingsvermogen. Allemaal eigenschappen die de Nederlander heeft. Toch benutten wij de mogelijkheden die Duitsland ons biedt niet volledig.  Een markt van 81 miljoen consumenten ligt letterlijk om de hoek. En wie in Duitsland actief is, heeft de ultieme vuurdoop doorstaan om wereldwijd actief te zijn.  Duitsland-experts Jan W. Temmink en Jolanda Luimes leggen de valkuilen bij het starten van je bedrijf in Duitsland haarfijn bloot.  Denk aan de ideale entreestrategie, het omgaan met cultuurverschillen, de financieel-juridische aspecten en online marketing. Het boek gaat in op een aantal voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Starten in Duitsland laat zien welke kansen Nederlandse ondernemers niet moeten laten liggen. Vooral een planmatige voorbereiding is de sleutel tot succes.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jan W. Temmink, Jolanda Luimes
Uitgever
Het Boekenschap
ISBN
9789490085605
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2015
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
128

Aanrader

Top 3 Marketingboeken