Starten in Duitsland (e-Book)

vermijd de grootste valkuilen bij de entree op de Duitse markt

Prijs € 9,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Jan W. Temmink, Jolanda Luimes

EPUB | Februari 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Veel voorbeelden, heel divers. Van financieel-juridische vraagstukken in begrijpelijke taal tot cultuurverschillen tussen Nederlanders en Duitsers. En van e-commercevraagstukken tot de beste entreestrategie. Het boek besluit met een uitgebreide checklist en een uitgebreide praktijkcase van de Nederlandse pizzaketen New York Pizza. Oprichter en eigenaar Philippe Vorst vertelt hoe hij de stap over de grens heeft voorbereid.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jan W. Temmink, Jolanda Luimes
Uitgever
Het Boekenschap
ISBN
9789490085636
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Februari 2015
Bestandsgrootte
3559629 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
112

Beschrijving

Veel voorbeelden, heel divers. Van financieel-juridische vraagstukken in begrijpelijke taal tot cultuurverschillen tussen Nederlanders en Duitsers. En van e-commercevraagstukken tot de beste entreestrategie. Het boek besluit met een uitgebreide checklist en een uitgebreide praktijkcase van de Nederlandse pizzaketen New York Pizza. Oprichter en eigenaar Philippe Vorst vertelt hoe hij de stap over de grens heeft voorbereid.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jan W. Temmink, Jolanda Luimes
Uitgever
Het Boekenschap
ISBN
9789490085636
Formaat
EPUB
Publicatiedatum
Februari 2015
Bestandsgrootte
3559629 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
112

Aanrader

Top 3 Marketingboeken