Power brands

zeven onwrikbare principes van het nieuwe merk denken

Prijs € 22,95

Uitverkocht

Marc Oosterhout, Mirte Stut

Hardback | April 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

HenM, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Powerbrands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Powerbrands dus. Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord. Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Powerbrand te worden. Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen. Mirte Stut werkt als merkstrateeg bij N=5. Zij studeerde sociaal-culturele wetenschappen en communicatiewetenschap en deed onderzoek naar de invloed van merken op onbewust gedrag.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marc Oosterhout, Mirte Stut
Uitgever
Uitgeverij Lias B.V.
ISBN
9789088030345
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
April 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Beschrijving

HenM, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Powerbrands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Powerbrands dus.
Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord.
Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Powerbrand te worden.


Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen.
Mirte Stut werkt als merkstrateeg bij N=5. Zij studeerde sociaal-culturele wetenschappen en communicatiewetenschap en deed onderzoek naar de invloed van merken op onbewust gedrag.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marc Oosterhout, Mirte Stut
Uitgever
Uitgeverij Lias B.V.
ISBN
9789088030345
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
April 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Aanrader

Top 3 Marketingboeken