Positioneren (e-Book)

stappenplan voor een scherpe positionering

Prijs € 19,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Rik Riezebos, Jaap van der Grinten

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. Positioneren: stappenplan voor een scherpe positionering is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct kunt toepassen in de praktijk. Deze derde druk is gebaseerd op drie USP’s: •de inside-out route van positioneren; •de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; •het idee dat een positionering vooral door manifestatie (in plaats van communicatie) tot leven moet komen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Rik Riezebos, Jaap van der Grinten
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789462741683
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2015
Bestandsgrootte
16822517 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Beschrijving

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. Positioneren: stappenplan voor een scherpe positionering is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct kunt toepassen in de praktijk. Deze derde druk is gebaseerd op drie USP’s: •de inside-out route van positioneren; •de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; •het idee dat een positionering vooral door manifestatie (in plaats van communicatie) tot leven moet komen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Rik Riezebos, Jaap van der Grinten
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789462741683
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2015
Bestandsgrootte
16822517 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Aanrader

Top 3 Marketingboeken