Positioneren (e-Book)

Stappenplan voor een scherpe positionering

Prijs € 40,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Jaap van der Grinten, Rik Riezebos

EPUB met digitaal watermerk | Februari 2022 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

Beschrijving

In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker. Of het nu gaat om een product, dienst of de organisatie als geheel, het is cruciaal dat je als bedrijf proactief sturing geeft aan die beeldvorming. Positioneren is daartoe de marketingtechniek bij uitstek. Dit boek deelt bewezen methoden en de laatste inzichten waarmee je als (toekomstige) manager op een kritische en constructieve wijze met je merk aan de slag kunt. Inhoud Deze methode is een stapsgewijze en beproefde aanpak voor het toepassen van positioneren als marketingtechniek. Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor de student de opgedane kennis direct in de praktijk kan brengen. De methode focust op de inside-out route van positioneren en op categorisatie in plaats van differentiatie en gaat uit van het idee dat een positionering niet zozeer door communicatie maar veel eerder door manifestatie tot leven moet komen. Nieuw Deze vijfde herziene druk is volledig geüpdatet en bevat nieuwe, geactualiseerde voorbeelden en cases en beschrijft de laatste inzichten over brand building. Inclusief website met o.a. het online boek Op de bijbehorende website vinden studenten naast het online boek ook oefenopgaven en achtergrondinformatie. Kenmerken Het praktische stappenplan is een beproefde methode die in de afgelopen jaren al door veel organisaties is omarmd. Het voert je in vijf gestructureerde, praktische stappen naar een scherpe positionering. Doelgroep Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor studenten CE, communicatie en creative business/media maar is even interessant voor managers, marketeers en communicatieprofessionals.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jaap van der Grinten, Rik Riezebos
Uitgever
Boom
ISBN
9789024444991
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Februari 2022
Bestandsgrootte
17835273 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
260

Beschrijving

In onze multimediale samenleving, waar de social media nogal eens de boventoon voeren, is beeldvorming steeds belangrijker. Of het nu gaat om een product, dienst of de organisatie als geheel, het is cruciaal dat je als bedrijf proactief sturing geeft aan die beeldvorming. Positioneren is daartoe de marketingtechniek bij uitstek. Dit boek deelt bewezen methoden en de laatste inzichten waarmee je als (toekomstige) manager op een kritische en constructieve wijze met je merk aan de slag kunt. Inhoud Deze methode is een stapsgewijze en beproefde aanpak voor het toepassen van positioneren als marketingtechniek. Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor de student de opgedane kennis direct in de praktijk kan brengen. De methode focust op de inside-out route van positioneren en op categorisatie in plaats van differentiatie en gaat uit van het idee dat een positionering niet zozeer door communicatie maar veel eerder door manifestatie tot leven moet komen. Nieuw Deze vijfde herziene druk is volledig geüpdatet en bevat nieuwe, geactualiseerde voorbeelden en cases en beschrijft de laatste inzichten over brand building. Inclusief website met o.a. het online boek Op de bijbehorende website vinden studenten naast het online boek ook oefenopgaven en achtergrondinformatie. Kenmerken Het praktische stappenplan is een beproefde methode die in de afgelopen jaren al door veel organisaties is omarmd. Het voert je in vijf gestructureerde, praktische stappen naar een scherpe positionering. Doelgroep Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor studenten CE, communicatie en creative business/media maar is even interessant voor managers, marketeers en communicatieprofessionals.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jaap van der Grinten, Rik Riezebos
Uitgever
Boom
ISBN
9789024444991
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Februari 2022
Bestandsgrootte
17835273 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
260

Aanrader

Top 3 Marketingboeken