Mediapsychologie

Prijs € 26,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

A. Heuvelman, Ard Heuvelman, B. Fennis, Bob Fennis, O. Peters, Oscar Peters

Paperback | September 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. <br/>Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. <br/>In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.<br/>Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
A. Heuvelman, Ard Heuvelman, B. Fennis, Bob Fennis, O. Peters, Oscar Peters
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789047301202
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2009
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
191

Beschrijving

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. <br/>Deze geheel herziene en geactualiseerde, tweede druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. <br/>In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Het boek besluit met een blik op de toekomst van mediapsychologie. Nieuw in deze druk is een deel gewijd aan media en gedrag.<br/>Mediapsychologie is verplichte kost voor eenieder die inzicht wil krijgen in de werking van de media.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
A. Heuvelman, Ard Heuvelman, B. Fennis, Bob Fennis, O. Peters, Oscar Peters
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789047301202
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2009
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
191

Aanrader

Top 3 Marketingboeken