Mediapsychologie (e-Book)

Prijs € 33,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Ard Heuvelman, Oscar Peters, Bob Fennis

EPUB met digitaal watermerk | September 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Ard Heuvelman, Oscar Peters, Bob Fennis
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789460943737
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
September 2011
Bestandsgrootte
3963391 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Ard Heuvelman, Oscar Peters, Bob Fennis
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789460943737
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
September 2011
Bestandsgrootte
3963391 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken