Intranet als praktisch communicatiemiddel

Prijs € 22,95

Uitverkocht

R. Brandsma

Paperback | Februari 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Praktisch communiceren met intranetDe opvatting dat intranet het nieuwe wondermiddel voor interne communicatie zou worden dat alle andere vormen van interne media overbodig ging maken, is inmiddels door de werkelijkheid aardig genuanceerd. Het bedrijfsleven weet nu dat intranet veel tijd en inspanning vraagt (en dus mankracht) en dat het bij medewerkers toch een heel ander ‘gevoel’ oproept dan traditionele media doen.Dit boekje is bedoeld als een bundeling van adviezen en ervaringen over, en voorbeelden van, het gebruik van intranet als praktisch intern communicatiemiddel. Het richt zich op communicatie-professionals die zich afvragen hoe ze intranet de plaats kunnen geven die het toekomt, zonder er zaken van te verwachten die het medium niet kan waarmaken. Het behandelt de communicatieve aspecten van intranet in het algemeen en gaat daarnaast in op de komst van het ‘derde generatie intranet’.Over de auteur‘Een eerste opstap naar intranet als praktisch communicatiemiddel’ is samengesteld door T&IC, een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in interne communicatie en de productie van daarbijhorende media. Roel Brandsma voltooide een opleiding journalistiek en is sinds 1998 werkzaam bij T&IC als redacteur. In die functie is hij verantwoordelijk voor de productie van uiteenlopende interne media voor verschillende opdrachtgevers, en voor het vakblad Redactieraad. Brandsma is tevens auteur van ‘Fotogebruik in Interne Media’ (Kluwer Actieradius-reeks, 2004).

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
R. Brandsma
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013040982
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2007
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
89

Beschrijving

Praktisch communiceren met intranet
De opvatting dat intranet het nieuwe wondermiddel voor interne communicatie zou worden dat alle andere vormen van interne media overbodig ging maken, is inmiddels door de werkelijkheid aardig genuanceerd. Het bedrijfsleven weet nu dat intranet veel tijd en inspanning vraagt (en dus mankracht) en dat het bij medewerkers toch een heel ander ‘gevoel’ oproept dan traditionele media doen.
Dit boekje is bedoeld als een bundeling van adviezen en ervaringen over, en voorbeelden van, het gebruik van intranet als praktisch intern communicatiemiddel. Het richt zich op communicatie-professionals die zich afvragen hoe ze intranet de plaats kunnen geven die het toekomt, zonder er zaken van te verwachten die het medium niet kan waarmaken. Het behandelt de communicatieve aspecten van intranet in het algemeen en gaat daarnaast in op de komst van het ‘derde generatie intranet’.
Over de auteur
‘Een eerste opstap naar intranet als praktisch communicatiemiddel’ is samengesteld door T&IC, een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in interne communicatie en de productie van daarbijhorende media. Roel Brandsma voltooide een opleiding journalistiek en is sinds 1998 werkzaam bij T&IC als redacteur. In die functie is hij verantwoordelijk voor de productie van uiteenlopende interne media voor verschillende opdrachtgevers, en voor het vakblad Redactieraad. Brandsma is tevens auteur van ‘Fotogebruik in Interne Media’ (Kluwer Actieradius-reeks, 2004).

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
R. Brandsma
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013040982
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2007
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
89

Aanrader

Top 3 Marketingboeken