Het zin in werk spel

ontdek de echte waarde van je werk

Prijs € 14,95

Uitverkocht

Rita Blaak, Bert Godschalk, Bertram Jansen

April 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het zin in werkspelOntdek de echte waarde van je werkMeer dan ooit willen we van werk ons eigen werk maken: werk als uitdrukking van onszelf en van ons kunnen. De vragen uit dit spel helpen je op weg om deze missie handen en voeten te geven. Deze zelfscan maakt je bewust van je waarden, motieven, emoties en belangen in werk. Het helpt je om goed voorbereid een motivatie- of ontwikkelingsgesprek in te gaan. Zodat je weet wat je waard bent en wat voor jou waardevol is in je werk.Het zin in werkspel is uitstekend bruikbaar in trainingssituaties, bij reïntegratie, reorganisaties, verlies van werk of de zoektocht naar werk, maar ook in de individuele begeleiding bij loopbaanontwikkeling en/of coaching.doosje met 60 kaarten en handleiding

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Rita Blaak, Bert Godschalk, Bertram Jansen
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789058716910
Bindwijze
Publicatiedatum
April 2009
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
60

Beschrijving

Het zin in werkspel
Ontdek de echte waarde van je werk

Meer dan ooit willen we van werk ons eigen werk maken: werk als uitdrukking van onszelf en van ons kunnen. De vragen uit dit spel helpen je op weg om deze missie handen en voeten te geven. Deze zelfscan maakt je bewust van je waarden, motieven, emoties en belangen in werk. Het helpt je om goed voorbereid een motivatie- of ontwikkelingsgesprek in te gaan. Zodat je weet wat je waard bent en wat voor jou waardevol is in je werk.

Het zin in werkspel is uitstekend bruikbaar in trainingssituaties, bij reïntegratie, reorganisaties, verlies van werk of de zoektocht naar werk, maar ook in de individuele begeleiding bij loopbaanontwikkeling en/of coaching.

doosje met 60 kaarten en handleiding

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Rita Blaak, Bert Godschalk, Bertram Jansen
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789058716910
Bindwijze
Publicatiedatum
April 2009
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
60

Aanrader

Top 3 Marketingboeken