Organisaties en hun bedrijfscommunicatie

relatiegericht aangepakt

Prijs € 32,75

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

R. Sterk, E. van Kuppenveld

Hardback | Juli 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Organisaties en hun bedrijfscommunicatie; relatiegericht aangepakt is de opvolger van 'De PR-methode, een inleiding in de bedrijfscommunicatie'. Het is geschreven vanuit jarenlange praktijkervaring en schetst het hele spectrum van interne en externe communicatie vanuit een organisatie als dynamisch geheel. Centraal hierbij staat het denken vanuit relatiegroepenHet boek begint met inleidende hoofdstukken over de organisatie als organisch geheel en de rol van communicatie daarbij. In hoofdstuk 3 komt interne communicatie aan bod, als basis van de bedrijfscommunicatie Daarna volgt een hoofdstuk over bedrijfscommunicatie als beleidsinstrument en het belang van planmatig communiceren Vervolgens worden de belangrijkste relatiegroepen afzonderlijk besproken De laatste hoofdstukken gaan in op het organiseren van de (bedrijfs) communicatie en op de diverse communicatiemediaOrganisaties en hun bedrijfscommunicatie is een prettig hanteerbaar boek met een overzichtelijke structuur, veel voorbeelden en duidelijke schema's Het is zeer geschikt voor managers (in opleiding) en bedrijfskundigen en als basisboek voor communicatiespecialisten (in opleiding)

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
R. Sterk, E. van Kuppenveld
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
ISBN
9789001664121
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
196

Beschrijving

Organisaties en hun bedrijfscommunicatie; relatiegericht aangepakt is de opvolger van 'De PR-methode, een inleiding in de bedrijfscommunicatie'. Het is geschreven vanuit jarenlange praktijkervaring en schetst het hele spectrum van interne en externe communicatie vanuit een organisatie als dynamisch geheel. Centraal hierbij staat het denken vanuit relatiegroepen
Het boek begint met inleidende hoofdstukken over de organisatie als organisch geheel en de rol van communicatie daarbij. In hoofdstuk 3 komt interne communicatie aan bod, als basis van de bedrijfscommunicatie Daarna volgt een hoofdstuk over bedrijfscommunicatie als beleidsinstrument en het belang van planmatig communiceren Vervolgens worden de belangrijkste relatiegroepen afzonderlijk besproken De laatste hoofdstukken gaan in op het organiseren van de (bedrijfs) communicatie en op de diverse communicatiemedia
Organisaties en hun bedrijfscommunicatie is een prettig hanteerbaar boek met een overzichtelijke structuur, veel voorbeelden en duidelijke schema's Het is zeer geschikt voor managers (in opleiding) en bedrijfskundigen en als basisboek voor communicatiespecialisten (in opleiding)

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
R. Sterk, E. van Kuppenveld
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
ISBN
9789001664121
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
196

Aanrader

Top 3 Marketingboeken