Grootmeester in management

Prijs € 16,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

M. Buelens, A. van Rossem

Paperback | Juni 2008 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Management is overal. Maar niet overal is dit nodig. We verwachten van bedrijven, ziekenhuizen, scholen en overheidsdiensten dat ze ‘werken’, dat ze kwaliteitsvolle producten en diensten leveren. En deze garantie leveren is het werk van management. Het aantal managers in organisaties is pijlsnel gestegen. Een eeuw geleden was slechts 1 procent van de werknemers manager, nu schat men dit aantal op bijna 20 procent.Maar goed management is niet vanzelfsprekend. Meer dan ooit is het een kunst, een gave. Tegelijk is het een belangrijke wetenschap. Dit boek helpt u uw inzichten te toetsen aan de klassieke én meest moderne inzichten terzake. Met behulp van de ‘resultatendriehoek’ krijgt u een degelijk en betrouwbaar zicht op prestaties, strategie, taakstelling, organisatie en mensen. Elk hoofdstuk wordt afgerond met inzichten voor de manager in de praktijk.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
M. Buelens, A. van Rossem
Uitgever
Scriptum
ISBN
9789077432259
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
199

Beschrijving

Management is overal. Maar niet overal is dit nodig. We verwachten van bedrijven, ziekenhuizen, scholen en overheidsdiensten dat ze ‘werken’, dat ze kwaliteitsvolle producten en diensten leveren. En deze garantie leveren is het werk van management. Het aantal managers in organisaties is pijlsnel gestegen. Een eeuw geleden was slechts 1 procent van de werknemers manager, nu schat men dit aantal op bijna 20 procent.
Maar goed management is niet vanzelfsprekend. Meer dan ooit is het een kunst, een gave. Tegelijk is het een belangrijke wetenschap. Dit boek helpt u uw inzichten te toetsen aan de klassieke én meest moderne inzichten terzake. Met behulp van de ‘resultatendriehoek’ krijgt u een degelijk en betrouwbaar zicht op prestaties, strategie, taakstelling, organisatie en mensen. Elk hoofdstuk wordt afgerond met inzichten voor de manager in de praktijk.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
M. Buelens, A. van Rossem
Uitgever
Scriptum
ISBN
9789077432259
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
199

Aanrader

Top 3 Marketingboeken