De sympathiefactor

breng je klanten in vervoering, maak je merk onweerstaandbaar en word ronduit fenomenaal op Facebook (en andere social media)

Prijs € 24,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Dave Kerpen

Paperback | Maart 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Ieder zichzelf respecterend bedrijf en elke zzp'er denkt na over zijn sociale-mediastrategie. Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: wees sympathiek, luister naar uw klanten, probeer niet uw product of dienst te pushen, maar wees vriendelijk en behulpzaam. De nadruk ligt volgens hem op sociaal en niet op media. Met dit boek helpt hij u te kiezen voor de juiste netwerken; slim te reageren, ook op kritiek; de juiste balans te vinden tussen zenden en ontvangen; transparant te zijn op de juiste momenten; sociale media te integreren in uw klantenbeleid, en nog veel meer. Dit is een onmisbaar praktijkboek voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Dave Kerpen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005988
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Ieder zichzelf respecterend bedrijf en elke zzp'er denkt na over zijn sociale-mediastrategie. Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: wees sympathiek, luister naar uw klanten, probeer niet uw product of dienst te pushen, maar wees vriendelijk en behulpzaam. De nadruk ligt volgens hem op sociaal en niet op media. Met dit boek helpt hij u te kiezen voor de juiste netwerken; slim te reageren, ook op kritiek; de juiste balans te vinden tussen zenden en ontvangen; transparant te zijn op de juiste momenten; sociale media te integreren in uw klantenbeleid, en nog veel meer. Dit is een onmisbaar praktijkboek voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Dave Kerpen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005988
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken