De Empathiefactor

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

Prijs € 25,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Marie R. Miyashiro

Paperback | Juni 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marie R. Miyashiro
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005186
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
288

Beschrijving

Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking.

Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marie R. Miyashiro
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005186
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
288

Aanrader

Top 3 Marketingboeken