De gehaakte aardbei (e-Book)

waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Prijs € 12,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Paul Postma

EPUB met digitaal watermerk | Februari 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De gehaakte aardbei - Waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto's fluitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Paul Postma
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789461260017
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Februari 2011
Bestandsgrootte
522468 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

De gehaakte aardbei - Waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto's fluitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Paul Postma
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789461260017
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Februari 2011
Bestandsgrootte
522468 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken