De gehaakte aardbei

waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Prijs € 16,95

Levertijd: 1-2 werkdagen

Ook beschikbaar als:

Paul Postma

Paperback | Oktober 2008 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie. Mannen staan intussen met hun terreinauto’s ? uitend vast in de ?le. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei. Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken. De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Paul Postma
Uitgever
Paul Postma Marketing Consultancy
ISBN
9789077881477
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
175

Beschrijving

DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN

Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie.

Mannen staan intussen met hun terreinauto’s ? uitend vast in de ?le. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei.

Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Paul Postma
Uitgever
Paul Postma Marketing Consultancy
ISBN
9789077881477
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
175

Aanrader

Top 3 Marketingboeken