De Conversation manager

de kracht van de hedendaagse consument

Prijs € 27,90

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Steven Van Belleghem

Paperback | Februari 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: de Conversation Manager. USP’s•Hoe als commercieel verantwoordelijke omgaan met de veranderde consument en de rol die sociale media daarin spelen?•De Conversation Manager is iemand die luistert naar en praat MET consumenten.•De Conversation Manager intregreert mond-aan-mond reclame in zijn hele commerciële strategie.•Het observeren, faciliteren en participeren in gesprekken van consumenten is een van zijn kernactiviteiten.•De Conversation Manager gebruikt een strategische denkkader en vult dit aan met een heel praktische toolbox.•Aan de hand van dit boek kunt u binnen de 48 uur uw bedrijf in een commercieel veranderingstraject sturen.•Enkel merken die zich laten managen door een Conversation Manager zullen in de toekomst nog succesvol zijn. Verandering is de enige optie.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Steven Van Belleghem
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789081516303
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.
Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.
Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!
Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.
Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: de Conversation Manager.
USP’s
•Hoe als commercieel verantwoordelijke omgaan met de veranderde consument en de rol die sociale media daarin spelen?
•De Conversation Manager is iemand die luistert naar en praat MET consumenten.
•De Conversation Manager intregreert mond-aan-mond reclame in zijn hele commerciële strategie.
•Het observeren, faciliteren en participeren in gesprekken van consumenten is een van zijn kernactiviteiten.
•De Conversation Manager gebruikt een strategische denkkader en vult dit aan met een heel praktische toolbox.
•Aan de hand van dit boek kunt u binnen de 48 uur uw bedrijf in een commercieel veranderingstraject sturen.
•Enkel merken die zich laten managen door een Conversation Manager zullen in de toekomst nog succesvol zijn. Verandering is de enige optie.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Steven Van Belleghem
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789081516303
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken