De conversation manager (e-Book)

de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder

Prijs € 22,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Steven Van Belleghem

EPUB met digitaal watermerk | April 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Steven Van Belleghem
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401408332
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2013
Bestandsgrootte
5558750 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Beschrijving

?

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.

Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.

Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!

Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.

Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Steven Van Belleghem
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401408332
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2013
Bestandsgrootte
5558750 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Aanrader

Top 3 Marketingboeken