Communiceren in tijden van crisis

Prijs € 24,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Jeroen Wils

Paperback | Oktober 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd je reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar er zijn overeenkomsten: de onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en de toenemende druk om te communiceren. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het best kunnen voorbereiden op en omgaan met een crisis. Het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan, omgaan met klassieke en nieuwe media, ... stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis u door het hele proces.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jeroen Wils
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401418584
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Beschrijving

Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd je reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar er zijn overeenkomsten: de onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en de toenemende druk om te communiceren. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het best kunnen voorbereiden op en omgaan met een crisis. Het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan, omgaan met klassieke en nieuwe media, ... stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis u door het hele proces.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jeroen Wils
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401418584
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Aanrader

Top 3 Marketingboeken