Communiceren in tijden van crisis (e-Book)

Prijs € 17,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Jeroen Wils

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jeroen Wils
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401419062
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2014
Bestandsgrootte
1383604 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
154

Beschrijving

Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten. De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol. Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont de auteur hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis. Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt Communiceren in tijden van crisis je door het hele proces. Vanuit talrijke praktijkvoorbeelden gaat Jeroen Wils in op de voorwaarden van succesvolle crisiscommunicatie, de banden tussen elk geslaagd communicatiebeleid en de media, en de groeiende rol die sociale media in het communicatiespectrum innemen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jeroen Wils
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401419062
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2014
Bestandsgrootte
1383604 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
154

Aanrader

Top 3 Marketingboeken