Code sociale media (e-Book)

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Prijs € 7,50
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:
Deze titel komt in aanmerking voor

Charles Huijskens

EPUB met digitaal watermerk | Mei 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Wat betekent het gebruik van sociale media nu precies voor je bedrijf? Hoe voorkom je sociale-media-missers waardoor je bedrijf reputatieschade oploopt? Wat zijn de dos en donts? Code Sociale Media helpt 'missers' te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het privéverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar óók van de gevaren en risicos. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgt en aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers én werknemers.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Charles Huijskens
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
ISBN
9789461560377
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Mei 2011
Bestandsgrootte
1749 Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
160

Beschrijving

Wat betekent het gebruik van sociale media nu precies voor je bedrijf? Hoe voorkom je sociale-media-missers waardoor je bedrijf reputatieschade oploopt? Wat zijn de dos en donts? Code Sociale Media helpt 'missers' te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het privéverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar óók van de gevaren en risicos. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgt en aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers én werknemers.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Charles Huijskens
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
ISBN
9789461560377
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Mei 2011
Bestandsgrootte
1749 Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
160

Aanrader

Top 3 Marketingboeken