Code sociale media

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Prijs € 14,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Charles Huijskens

Paperback | December 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Code Sociale Media helpt 'missers' te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het priveverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar ook van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgten aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers en werknemers.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Charles Huijskens
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
ISBN
9789461560049
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
160

Beschrijving

Code Sociale Media helpt 'missers' te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het priveverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar ook van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgten aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers en werknemers.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Charles Huijskens
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
ISBN
9789461560049
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
160

Aanrader

Top 3 Marketingboeken