Calimeromarketing 3.0

slimme on- en offline marketing voor ondernemers en zzp'ers

Prijs € 24,99

Zal niet verschijnen

Ook beschikbaar als:

Karen Romme

Hardback | November 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De opvolger van de bestseller Calimeromarketing   Sinds het verschijnen van de bestseller Calimeromarketing is er veel gebeurd in de economie en online wereld. De optimale combinatie is tussen on- en offline marketing. Dit is een uitdaging en Karen Romme helpt de ondernemer hierbij.   Calimeromarketing 3.0 laat zien waar de kracht en kansen van de ondernemers anno 2014 liggen. Het is daarom een must voor elke ondernemer.   Karen Romme is al meer dan 20 jaar ondernemer. Ze is in Nederland een van de door ondernemers meest gelezen auteurs. Romme is bekend van het boek Calimeromarketing. Calimeromarketing is een door haar bedachte marketingfilosofie voor ondernemers, freelancers en zzp’ers.  

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Karen Romme
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789000332724
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Beschrijving

De opvolger van de bestseller Calimeromarketing

 

Sinds het verschijnen van de bestseller Calimeromarketing is er veel gebeurd in de economie en online wereld. De optimale combinatie is tussen on- en offline marketing. Dit is een uitdaging en Karen Romme helpt de ondernemer hierbij.

 

Calimeromarketing 3.0 laat zien waar de kracht en kansen van de ondernemers anno 2014 liggen. Het is daarom een must voor elke ondernemer.

 

Karen Romme is al meer dan 20 jaar ondernemer. Ze is in Nederland een van de door ondernemers meest gelezen auteurs. Romme is bekend van het boek Calimeromarketing. Calimeromarketing is een door haar bedachte marketingfilosofie voor ondernemers, freelancers en zzp’ers.

 

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Karen Romme
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789000332724
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Aanrader

Top 3 Marketingboeken