Calimeromarketing 3.0

Dde slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb

Prijs € 23,50

Levertijd: 2-3 werkdagen

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Karen Romme

Hardback | Juni 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewik-kelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen. Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wil jij weten hoe je met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met jouw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die je stopt in dit boek lezen je geld opleveren. Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan tien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing. Calimeromarketing 3.0 laat je ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Karen Romme
Uitgever
Scriptum Books
ISBN
9789055949175
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juni 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Beschrijving

De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewik-kelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen. Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wil jij weten hoe je met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met jouw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die je stopt in dit boek lezen je geld opleveren. Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan tien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing. Calimeromarketing 3.0 laat je ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Karen Romme
Uitgever
Scriptum Books
ISBN
9789055949175
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juni 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Aanrader

Top 3 Marketingboeken