Brand change

Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Thierry Cattoir

Hardback | November 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Thierry Cattoir
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401466899
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2020
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
304

Beschrijving

Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.

Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Thierry Cattoir
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401466899
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2020
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
304

Aanrader

Top 3 Marketingboeken