Brand change (e-Book)

Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie

Prijs € 21,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Thierry Cattoir

EPUB met digitaal watermerk | November 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?Brand change is een van de eerste boeken over merkverandering die verschijnen in het Nederlands. Het omlijst aan de hand van relevante cases hoe je tot een succesvol merk komt. Dankzij dit boek krijg je inzicht in de creatieve processen van Belgiës eerste merkenarchitect Thierry Cattoir en leer je hoe je steeds weer kunt inspelen op veranderende maatschappelijke omstandigheden. Bovenal kom je in een handomdraai te weten of je merk behoefte heeft aan verandering, of helemaal niet.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Thierry Cattoir
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401467490
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2020
Bestandsgrootte
15034453 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?

Brand change is een van de eerste boeken over merkverandering die verschijnen in het Nederlands. Het omlijst aan de hand van relevante cases hoe je tot een succesvol merk komt. Dankzij dit boek krijg je inzicht in de creatieve processen van Belgiës eerste merkenarchitect Thierry Cattoir en leer je hoe je steeds weer kunt inspelen op veranderende maatschappelijke omstandigheden. Bovenal kom je in een handomdraai te weten of je merk behoefte heeft aan verandering, of helemaal niet.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Thierry Cattoir
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401467490
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2020
Bestandsgrootte
15034453 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken