Basisboek crossmedia concepting (e-Book)

Prijs € 15,49

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Indira Reynaert, Daphne Dijkerman, Nicolina Fokkema

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen en het mediagebruik en de participerende houding van de consument. Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept. Ook is er veel aandacht voor de sociale media en de participerende rol van de huidige mediaconsument. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, www.basisboekcrossmedia.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Indira Reynaert, Daphne Dijkerman, Nicolina Fokkema
Uitgever
Boom Onderwijs
ISBN
9789460941399
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2009
Bestandsgrootte
9405999 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen en het mediagebruik en de participerende houding van de consument. Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept. Ook is er veel aandacht voor de sociale media en de participerende rol van de huidige mediaconsument. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, www.basisboekcrossmedia.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Indira Reynaert, Daphne Dijkerman, Nicolina Fokkema
Uitgever
Boom Onderwijs
ISBN
9789460941399
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2009
Bestandsgrootte
9405999 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken