Basisboek crossmedia concepting

Prijs € 31,00

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

I. Reynaert, D. Dijkerman

Paperback | November 2008 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen en het mediagebruik en de participerende houding van de consument. <br/><br/>Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept. Ook is er veel aandacht voor de sociale media en de participerende rol van de huidige mediaconsument. <br/><br/>De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, www.basisboekcrossmedia.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.<br/>

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
I. Reynaert, D. Dijkerman
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789047300885
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
November 2008
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen en het mediagebruik en de participerende houding van de consument. <br/><br/>Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept. Ook is er veel aandacht voor de sociale media en de participerende rol van de huidige mediaconsument. <br/><br/>De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, www.basisboekcrossmedia.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.<br/>

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
I. Reynaert, D. Dijkerman
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789047300885
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
November 2008
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken