Zakelijk schrijven voor Dummies

Prijs € 19,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Eugène van Haaren

Paperback | Juni 2017 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Schrijven is schrappen. Misschien wist je dat al. Maar zakelijk schrijven betekent nog méér schrappen. Echt? Ja echt! Omdat je een bepaald doel hebt en elke alinea, elke zin, ja, elke komma in dienst hoort te staan van dat doel. Met Zakelijk schrijven voor Dummies ontdek je het geheim van effectief schrijven. Wat veel mensen niet weten is dat je met een aantal eenvoudige regels en massa's slimme tips veel béter kunt schrijven! Bijna alle denkbare tekstvormen komen aan bod: van aanmaningen en notulen tot webteksten en schrijven voor sociale media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook. En van speechteksten en persberichten tot scripts schrijven voor webinars en e-learnings.Eugène van Haaren is webredacteur, mediatrainer en woordvinder. Hij helpt maatschappelijke organisaties, overheden en bedrijven woorden te vinden voor hun verhaal. Eugène schreef eerder PR voor Dummies.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Eugène van Haaren
Uitgever
Voor Dummies
ISBN
9789045351285
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2017
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Schrijven is schrappen. Misschien wist je dat al. Maar zakelijk schrijven betekent nog méér schrappen. Echt? Ja echt! Omdat je een bepaald doel hebt en elke alinea, elke zin, ja, elke komma in dienst hoort te staan van dat doel. Met Zakelijk schrijven voor Dummies ontdek je het geheim van effectief schrijven. Wat veel mensen niet weten is dat je met een aantal eenvoudige regels en massa's slimme tips veel béter kunt schrijven! Bijna alle denkbare tekstvormen komen aan bod: van aanmaningen en notulen tot webteksten en schrijven voor sociale media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook. En van speechteksten en persberichten tot scripts schrijven voor webinars en e-learnings.

Eugène van Haaren is webredacteur, mediatrainer en woordvinder. Hij helpt maatschappelijke organisaties, overheden en bedrijven woorden te vinden voor hun verhaal. Eugène schreef eerder PR voor Dummies.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Eugène van Haaren
Uitgever
Voor Dummies
ISBN
9789045351285
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2017
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken