Waardevolle verbindingen

de constructie van vertrouwen in de toekomst

Prijs € 22,95

Levertijd: 2-3 werkdagen

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Nanko Boerma

Paperback | Juni 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het boek Waardevolle verbindingen draagt als ondertitel 'de constructie van vertrouwen in de toekomst'.In het boek behandelt Nanko Boerma het vertrouwen van mensen in elkaar en in 'de samenleving'. Boerma hierover: "Het vertrouwen dat mensen hebben wordt bepaald door de kwaliteit van zowel de persoonlijke verbindingen als van de verbindingen met de vele, min of meer anonieme instanties waarmee we te maken hebben. En juist daar ligt een groot probleem."Auteur Nanko Boerma is op dit moment voorzitter/directeur van de stichting Transactieland, en is van huis uit politicoloog (VU Amsterdam, 1980). Boerma werkte onder andere bij AT&T Unisource, was partners bij Management Centrum en is Certified Management Consultant-lid van de OOA.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Nanko Boerma
Uitgever
Futuro Uitgevers
ISBN
9789492221063
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2015
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Beschrijving

Het boek Waardevolle verbindingen draagt als ondertitel 'de constructie van vertrouwen in de toekomst'.

In het boek behandelt Nanko Boerma het vertrouwen van mensen in elkaar en in 'de samenleving'. Boerma hierover: "Het vertrouwen dat mensen hebben wordt bepaald door de kwaliteit van zowel de persoonlijke verbindingen als van de verbindingen met de vele, min of meer anonieme instanties waarmee we te maken hebben. En juist daar ligt een groot probleem."

Auteur Nanko Boerma is op dit moment voorzitter/directeur van de stichting Transactieland, en is van huis uit politicoloog (VU Amsterdam, 1980). Boerma werkte onder andere bij AT&T Unisource, was partners bij Management Centrum en is Certified Management Consultant-lid van de OOA.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Nanko Boerma
Uitgever
Futuro Uitgevers
ISBN
9789492221063
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2015
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Aanrader

Top 3 Marketingboeken