Topposities

een individuele benadering van teamsucces

Prijs € 25,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Benno Diederiks, Hans van Breukelen, Rini Stoutjesdijk

Paperback | Februari 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

‘Een groep mensen die in een bedrijf samenwerkt, is iets volstrekt anders dan een team,’ aldus managementexpert Patrick Lencioni. Vanuit die waarheid vertrekken Hans van Breukelen en zijn coauteurs. Een team vormen dat gebruikmaakt van ieders persoonlijke talenten, die talenten optimaal inzetten en laten groeien: dat is het doel. Dit boek maakt dat mogelijk via de metafoor van het voetbalteam. Wie is bij jou de doelman, de verdediger? Hoe kun je de spits maximaal (laten) ondersteunen? Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en vele jaren ervaring is dit een uniek boek dat talentmanagement, teamcoaching en persoonlijke ontwikkeling in zich verenigt.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Benno Diederiks, Hans van Breukelen, Rini Stoutjesdijk
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047009191
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2016
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Beschrijving

‘Een groep mensen die in een bedrijf samenwerkt, is iets volstrekt anders dan een team,’ aldus managementexpert Patrick Lencioni. Vanuit die waarheid vertrekken Hans van Breukelen en zijn coauteurs. Een team vormen dat gebruikmaakt van ieders persoonlijke talenten, die talenten optimaal inzetten en laten groeien: dat is het doel. Dit boek maakt dat mogelijk via de metafoor van het voetbalteam. Wie is bij jou de doelman, de verdediger? Hoe kun je de spits maximaal (laten) ondersteunen? Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en vele jaren ervaring is dit een uniek boek dat talentmanagement, teamcoaching en persoonlijke ontwikkeling in zich verenigt.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Benno Diederiks, Hans van Breukelen, Rini Stoutjesdijk
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047009191
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2016
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Aanrader

Top 3 Marketingboeken