The Future of Department Stores

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Erik Van Heuven, Stefan Van Rompaey

Paperback | Juni 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food het nieuwe mode genoemd?Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als centra van weelderige luxe. Ook in het digitale tijdperk blijven die eerste vormen van moderne retail inspireren. Net als elke fysieke winkel staan ze vandaag wel voor de uitdaging shoppers voldoende goede redenen te geven om de stap naar de winkelstraat te zetten.The future of department stores maakt een excursie langs de Europese warenhuizen en de heersende trends. In gesprekken met internationale investeerders en topmanagers laat het je binnengluren achter de schermen van deze unieke retailsector. De uitdagingen van de sector komen bloot te liggen, innovatie en service tonen zich als sleutel tot succes. Zo wordt duidelijk hoe warenhuizen relevant blijven.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Erik Van Heuven, Stefan Van Rompaey
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401466608
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2020
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Beschrijving

Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug?
Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen?
Waarom wordt food het nieuwe mode genoemd?

Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als centra van weelderige luxe. Ook in het digitale tijdperk blijven die eerste vormen van moderne retail inspireren. Net als elke fysieke winkel staan ze vandaag wel voor de uitdaging shoppers voldoende goede redenen te geven om de stap naar de winkelstraat te zetten.

The future of department stores maakt een excursie langs de Europese warenhuizen en de heersende trends. In gesprekken met internationale investeerders en topmanagers laat het je binnengluren achter de schermen van deze unieke retailsector. De uitdagingen van de sector komen bloot te liggen, innovatie en service tonen zich als sleutel tot succes. Zo wordt duidelijk hoe warenhuizen relevant blijven.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Erik Van Heuven, Stefan Van Rompaey
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401466608
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2020
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Aanrader

Top 3 Marketingboeken