Reputaties onder druk

het managen van reputaties in een veranderende samenleving

Prijs € 27,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Frank Peters

Paperback | Juni 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen.Een zorgvuldig opgebouwde reputatie is dan in een oogwenk weerafgebroken. 'Responsiveness', ofwel: de vraag of, en hoe snel u reageert in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie overleeft of sneuvelt.Reputatie/crisisexpert Frank Peters zet in dit boek uiteen hoe een reputatie wordt gevormd. Hij legt uit hoe de drukop reputaties toeneemt en hoe u daar het beste mee omkunt gaan. U krijgt praktische handvatten voor het bouwen,beschermen en redden van uw reputatie, met daarbij veel onmisbare adviezen van toppers uit het vakgebied vanreputatiemanagement. De vraag is immers niet óf er ooit een crisis komt, maar wanneer ...

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Frank Peters
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052619262
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
156

Beschrijving

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan.
Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet eerder zo kwestbaar als tegenwoordig.
Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland.
De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen.
Een zorgvuldig opgebouwde reputatie is dan in een oogwenk weerafgebroken.
'Responsiveness', ofwel: de vraag of, en hoe snel u reageert in geval van een crisis, bepaalt of uw reputatie overleeft of sneuvelt.
Reputatie/crisisexpert Frank Peters zet in dit boek uiteen hoe een reputatie wordt gevormd.
Hij legt uit hoe de drukop reputaties toeneemt en hoe u daar het beste mee om
kunt gaan.
U krijgt praktische handvatten voor het bouwen,beschermen en redden van uw reputatie, met daarbij veel onmisbare adviezen van toppers uit het vakgebied vanreputatiemanagement.
De vraag is immers niet óf er ooit een crisis komt, maar wanneer ...

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Frank Peters
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052619262
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
156

Aanrader

Top 3 Marketingboeken