Prijs | € 18,50 |
Uitverkocht
Paperback | November 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Henk Jan Kamsteeg
- Uitgever
- Business Contact
- ISBN
- 9789047006527
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- November 2013
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 128
Beschrijving
Voor veel bedrijven is `maatschappelijk ondernemen praten over stakeholders, principes formuleren en dergelijke. Goede doelen steunen gebeurt door individuele medewerkers, of één keer per jaar door een gift. Maar het kan veel directer! Henk Jan Kamsteeg laat in dit unieke boek zien hoe je met behulp van bekende managementprincipes kunt kiezen voor een echte, duurzame bijdrage aan een goed doel, een bijdrage die in het verlengde ligt van je kerncompetenties. Waarin kan jouw organisatie echt een verschil maken, wat is je purpose? Waar ligt de grens van je Cirkel van Invloed? Deze vragen moet ieder bedrijf en elke organisatie zich stellen. De antwoorden hierop verbeteren je bedrijfsvoering, en helpen je tegelijk kiezen voor een passende maatschappelijke bijdrage. Bovendien draagt een concreet en duurzaam maatschappelijk doel enorm bij aan de motivatie van je medewerkers. Een driedubbele win dus
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Henk Jan Kamsteeg
- Uitgever
- Business Contact
- ISBN
- 9789047006527
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- November 2013
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 128