Praktisch sales- en accountmanagement

Prijs € 59,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Robin van der Werf

Hardback | Augustus 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het onderscheid bepalen. Het salesbeleid is dan niet meer een tactisch instrument binnen de marketing, maar een essentiële strategische activiteit, een kritieke succesfactor. Sales- en accountmanagers worstelen regelmatig met deze betrekkelijk nieuwe rol. Om hierop beter toegerust te zijn, willen zij leren hoe zij hun werkwijze effectief kunnen aanpassen. Maar ook nieuw aanstormend talent, zoals de hbo-student, heeft naast alle bedrijfseconomische bagage en kennis van marketing behoefte aan concrete informatie over hoe sales nu écht in de praktijk werkt. In dit boek krijgen beide doelgroepen antwoord op hun vragen. Dit boek is praktisch van opzet en biedt daarnaast ook de modellen en theorieën die noodzakelijk zijn voor verdieping en begrip. Praktisch sales- en accountmanagement behandelt het salesvak in de volle breedte; van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Omdat in veel markten de afnemersconcentratie continu groeit, wordt ook veel aandacht besteed aan key-accountmanagement. Voor iedereen die in één keer de nodige bagage wil verkrijgen om het salesvak op strategisch niveau uit te voeren en voor iedereen die verder wil groeien in het prachtige salesvak is dit boek een echte must have! Robin van der Werf heeft een schat aan ervaring en kennis vanuit uiteenlopende commerciële en leidinggevende functies die hij jarenlang bekleed heeft. Vanuit zijn eigen adviesbureau biedt hij organisatieadvies, training en coaching op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Ook werkt hij als freelance docent en trainer en ontwikkelt hij opleidingen en trainingen voor deze vakgebieden.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Robin van der Werf
Uitgever
Concept uitgeefgroep
ISBN
9789491743054
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2013
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
350

Beschrijving

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het onderscheid bepalen. Het salesbeleid is dan niet meer een tactisch instrument binnen de marketing, maar een essentiële strategische activiteit, een kritieke succesfactor. Sales- en accountmanagers worstelen regelmatig met deze betrekkelijk nieuwe rol. Om hierop beter toegerust te zijn, willen zij leren hoe zij hun werkwijze effectief kunnen aanpassen. Maar ook nieuw aanstormend talent, zoals de hbo-student, heeft naast alle bedrijfseconomische bagage en kennis van marketing behoefte aan concrete informatie over hoe sales nu écht in de praktijk werkt. In dit boek krijgen beide doelgroepen antwoord op hun vragen.
Dit boek is praktisch van opzet en biedt daarnaast ook de modellen en theorieën die noodzakelijk zijn voor verdieping en begrip. Praktisch sales- en accountmanagement behandelt het salesvak in de volle breedte; van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Omdat in veel markten de afnemersconcentratie continu groeit, wordt ook veel aandacht besteed aan key-accountmanagement. Voor iedereen die in één keer de nodige bagage wil verkrijgen om het salesvak op strategisch niveau uit te voeren en voor iedereen die verder wil groeien in het prachtige salesvak is dit boek een echte must have!
Robin van der Werf heeft een schat aan ervaring en kennis vanuit uiteenlopende commerciële en leidinggevende functies die hij jarenlang bekleed heeft. Vanuit zijn eigen adviesbureau biedt hij organisatieadvies, training en coaching op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Ook werkt hij als freelance docent en trainer en ontwikkelt hij opleidingen en trainingen voor deze vakgebieden.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Robin van der Werf
Uitgever
Concept uitgeefgroep
ISBN
9789491743054
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2013
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
350

Aanrader

Top 3 Marketingboeken