Overtuigen

Prijs € 14,90

Uitverkocht

Edwin den Boer

Paperback | Januari 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het is lastig om samen te leven met andere mensen die een eigen wil hebben. Heeft u ook wel eens last van mensen die niet doen wat u wilt? Dit boek helpt u om ze te laten inzien dat u gelijk heeft, op het werk of in uw privéleven, in een debat, een toespraak, een artikel of een discussie op internet. Helaas zult u het met alleen rationele argumenten niet redden. In dit boek vindt u een rijke verzameling van inhoudelijke en emotionele overtuigingsmiddelen, gebaseerd op de klassieke retorica en de moderne psychologie. Er is bijzondere aandacht voor de doelgroep die u wilt overtuigen en de omstandigheden waarin bepaalde technieken wel of niet werken. U leest onder meer: •waarom u een boodschap in één stelling moet samenvatten •hoe u vertrouwen wekt met een zelfverzekerde uitstraling •hoe u het initiatief neemt in een debat •hoe u zonder argumenten een standpunt kunt verdedigen •waarom het niet slim is om Geert Wilders een fascist te noemen •met welke regels u een eerlijke discussie kunt organiseren •hoe u goede argumenten vindt en de beste uitkiest •welke onderzoeksresultaten u kunt vertrouwen •hoe u overkomt als een geloofwaardig persoon •hoe u mensen in beweging krijgt door ze in het hart te raken •hoe u een duidelijk betoog opbouwt

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Edwin den Boer
Uitgever
Duuren Media, Van
ISBN
9789059405127
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
179

Beschrijving

Het is lastig om samen te leven met andere mensen die een eigen wil hebben. Heeft u ook wel eens last van mensen die niet doen wat u wilt? Dit boek helpt u om ze te laten inzien dat u gelijk heeft, op het werk of in uw privéleven, in een debat, een toespraak, een artikel of een discussie op internet. Helaas zult u het met alleen rationele argumenten niet redden. In dit boek vindt u een rijke verzameling van inhoudelijke en emotionele overtuigingsmiddelen, gebaseerd op de klassieke retorica en de moderne psychologie. Er is bijzondere aandacht voor de doelgroep die u wilt overtuigen en de omstandigheden waarin bepaalde technieken wel of niet werken. U leest onder meer:

•waarom u een boodschap in één stelling moet samenvatten
•hoe u vertrouwen wekt met een zelfverzekerde uitstraling
•hoe u het initiatief neemt in een debat
•hoe u zonder argumenten een standpunt kunt verdedigen
•waarom het niet slim is om Geert Wilders een fascist te noemen
•met welke regels u een eerlijke discussie kunt organiseren
•hoe u goede argumenten vindt en de beste uitkiest
•welke onderzoeksresultaten u kunt vertrouwen
•hoe u overkomt als een geloofwaardig persoon
•hoe u mensen in beweging krijgt door ze in het hart te raken
•hoe u een duidelijk betoog opbouwt

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Edwin den Boer
Uitgever
Duuren Media, Van
ISBN
9789059405127
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
179

Aanrader

Top 3 Marketingboeken