Optimaal gebruik van e-mail

Prijs € 26,95

Niet beschikbaar

Paperback | Mei 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Efficiënt én effectief. Dát is de manier waarop wij met e-mail zouden willen omgaan. Alleen dan inzetten wanneer e-mail het optimale hulpmiddel is. Maar doen we dat ook?Helderheid én duidelijkheid. Dát is wat iedereen in ieder geval vraagt in de samenwerking met elkaar.En dat lijkt zo eenvoudig. Niets is minder waar. Juist helderheid en duidelijkheid is wat we niet hebben in de huidige werkomgeving. We hebben immers heel veel manieren om met elkaar in contact te treden, nog meer plaatsen waar we onze digitale informatie kunnen vastleggen, om over de informele contacten maar niet te spreken.Deze Werkwijzer helpt je om:* elke dag,* bij elke activiteit,* de best toepasbare hulpmiddelen in te zetten.Hoe en wanneer je Outlook dan slim kunt gebruiken, daar staan we natuurlijk ook bij stil. Zo maken wij jouw werk slimmer, sneller én leuker!

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Vakmedianet
ISBN
9789462151895
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Efficiënt én effectief. Dát is de manier waarop wij met e-mail zouden willen omgaan. Alleen dan inzetten wanneer e-mail het optimale hulpmiddel is. Maar doen we dat ook?
Helderheid én duidelijkheid. Dát is wat iedereen in ieder geval vraagt in de samenwerking met elkaar.
En dat lijkt zo eenvoudig. Niets is minder waar. Juist helderheid en duidelijkheid is wat we niet hebben in de huidige werkomgeving. We hebben immers heel veel manieren om met elkaar in contact te treden, nog meer plaatsen waar we onze digitale informatie kunnen vastleggen, om over de informele contacten maar niet te spreken.
Deze Werkwijzer helpt je om:
* elke dag,
* bij elke activiteit,
* de best toepasbare hulpmiddelen in te zetten.
Hoe en wanneer je Outlook dan slim kunt gebruiken, daar staan we natuurlijk ook bij stil. Zo maken wij jouw werk slimmer, sneller én leuker!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Vakmedianet
ISBN
9789462151895
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken