Online brand identity

the ultimate guide to design your (digital) branding strategy

Prijs € 41,75

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Joris Merks-Benjaminsen

Hardback | September 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Online Brand Identity The Ultimate Guide to Design your (Digital) Branding Strategy Maar weinig bedrijven hebben een effectieve merkstrategie. Online Brand Identity biedt een model om het maximale uit digitaal te halen bij het bouwen van je merk. Het model heeft zich in de praktijk keer op keer bewezen. Elk onderdeel ervan wordt onderbouwd en begrijpelijk gemaakt aan de hand van 40 inspirerende cases. Met de oefeningen in het boek kun je stap voor stap je eigen merkstrategie samenstellen. Online Brand Identity helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken. Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Joris Merks-Benjaminsen
Uitgever
Boom
ISBN
9789492196026
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2015
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Engelstalig

Beschrijving

Online Brand Identity The Ultimate Guide to Design your (Digital) Branding Strategy Maar weinig bedrijven hebben een effectieve merkstrategie. Online Brand Identity biedt een model om het maximale uit digitaal te halen bij het bouwen van je merk. Het model heeft zich in de praktijk keer op keer bewezen. Elk onderdeel ervan wordt onderbouwd en begrijpelijk gemaakt aan de hand van 40 inspirerende cases. Met de oefeningen in het boek kun je stap voor stap je eigen merkstrategie samenstellen. Online Brand Identity helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken. Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Joris Merks-Benjaminsen
Uitgever
Boom
ISBN
9789492196026
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2015
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Engelstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken