To the point

presenteren

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Edouard Gruwez

Paperback | Maart 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe overtuig ik mijn publiek? Hoe ben ik bondig en toch volledig? Wat als ik echt weinig tijd heb? Presentaties zijn niet weg te denken uit het dagelijkse professionele leven. Ze zijn het werktuig bij uitstek om belangrijke beslissingen voor te bereiden. En toch zijn ze vaak onduidelijk, overladen, saai of onaantrekkelijk.Vele boeken zijn volgeschreven om dit aan te pakken met meer emotie, meer 'verhaal' en kleurrijker slides. Zonder succes.To the point leidt je terug naar waar het echt om gaat: de inhoud. Het leert je hoe je de inhoud kort en toch volledig maakt, hoe je een goede balans vindt tussen vorm en inhoud, hoe je het moeilijkste publiek kunt overtuigen. Bovendien bespaart het stappenplan je aanzienlijk veel tijd bij de voorbereiding van je presentatie. In 4 x 3 stappen naar een ijzersterke presentatiePraktische gids die de inzichten van experts combineert met de ervaring van honderden managersVoor iedereen die wel eens een presentatie maakt Edouard Gruwez is CEO en eigenaar van Ogilvy Internal Communications en ComeToThePoint.Hij werkte internationaal als marketeer en communicatieconsultant en ontwikkelde een nieuwe benaderingvoor het maken en geven van presentaties. Hij doceert ook over dit onderwerp en is een veelgevraagd trainer, nationaal en internationaal.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Edouard Gruwez
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401412674
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

Hoe overtuig ik mijn publiek? Hoe ben ik bondig en toch volledig? Wat als ik echt weinig tijd heb?
Presentaties zijn niet weg te denken uit het dagelijkse professionele leven. Ze zijn het werktuig bij uitstek om belangrijke beslissingen voor te bereiden. En toch zijn ze vaak onduidelijk, overladen, saai of onaantrekkelijk.
Vele boeken zijn volgeschreven om dit aan te pakken met meer emotie, meer 'verhaal' en kleurrijker slides. Zonder succes.

To the point leidt je terug naar waar het echt om gaat: de inhoud. Het leert je hoe je de inhoud kort en toch volledig maakt, hoe je een goede balans vindt tussen vorm en inhoud, hoe je het moeilijkste publiek kunt overtuigen. Bovendien bespaart het stappenplan je aanzienlijk veel tijd bij de voorbereiding van je presentatie.

 In 4 x 3 stappen naar een ijzersterke presentatie
Praktische gids die de inzichten van experts combineert met de ervaring van honderden managers
Voor iedereen die wel eens een presentatie maakt

Edouard Gruwez is CEO en eigenaar van Ogilvy Internal Communications en ComeToThePoint.
Hij werkte internationaal als marketeer en communicatieconsultant en ontwikkelde een nieuwe benadering
voor het maken en geven van presentaties. Hij doceert ook over dit onderwerp en is een veelgevraagd trainer, nationaal en internationaal.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Edouard Gruwez
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401412674
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken