Kennismanagement 3.0

Prijs € 24,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Jan Jacob Bos

Hardback | November 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het uitwisselen van ervaringen en kennis via social media is voor veel mensen al heel vanzelfsprekend - privé én in hun werk. Professionals in organisaties kunnen onderhand heel goed zelf inschatten welke kennis relevant is en welke niet, maar toch blijkt het lang niet eenvoudig daarbij altijd het juiste strategische kompas voor ogen te houden.Noodzakelijke kennis koppelt kennismanagement nadrukkelijk aan de strategie van de organisatie. Jan Jacob Bos ontwikkelde een 9-indicatoren model dat niet alleen laat zien hoe kenniswerkers efficiënt kunnen omgaan met kennis, maar ook wat er nodig is om met die kennis de strategie van de organisatie succesvol uit te voeren. Het boek geeft managers handvatten om hun professionals daarbij te helpen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jan Jacob Bos
Uitgever
Management Impact
ISBN
9789013115925
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Het uitwisselen van ervaringen en kennis via social media is voor veel mensen al heel vanzelfsprekend - privé én in hun werk. Professionals in organisaties kunnen onderhand heel goed zelf inschatten welke kennis relevant is en welke niet, maar toch blijkt het lang niet eenvoudig daarbij altijd het juiste strategische kompas voor ogen te houden.

Noodzakelijke kennis koppelt kennismanagement nadrukkelijk aan de strategie van de organisatie. Jan Jacob Bos ontwikkelde een 9-indicatoren model dat niet alleen laat zien hoe kenniswerkers efficiënt kunnen omgaan met kennis, maar ook wat er nodig is om met die kennis de strategie van de organisatie succesvol uit te voeren. Het boek geeft managers handvatten om hun professionals daarbij te helpen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jan Jacob Bos
Uitgever
Management Impact
ISBN
9789013115925
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken